Monday, October 11, 2010

London

Käisin oktoobri algul Londonis oma tädil külas. Käisime vaatamas Big Benni ja ka London Eyed . Tegin ka mõned pildid, kus olen ka mina peal. Käisime vaatamas Lakersi ja Timberwolvesi mängu. Mina arvasin ,et võidab Lakers ,kus mängib ka Cobe Bryan ,kuid ei võitnud , võitis Timberwolves. Mängu seis jäi 104 : 96 .







Ilm oli Londonis soe , aga päike ei paistnud .Vahepeal sadas vihma ja tuul oli suur , aga oli soe . Käisin  ühes suures pargis , kus pidid olema oravad , kes sõid käe pealt, kuid mina nägin ainult rotti , kes oli põõsas ja kui olime pärast hakkanud minema nägime teepeal surnud oravat , kellest oli üle sõidetud . Õhtupoole kui olime juba maja juures, kus pidime ööbima nägime rebast . Tädi rääkis ka , et nad pidid jooksma õhtuti mööda tänavaid ja otsima süüa . Kuid nad ei pidanud ründama . Sõitsime palju kahekordsete  bussidega , kus oli vahel rõva hais . Käisime ka Oxford  tänaval ,kus oli ka hästi suur mänguasja pood  Hamleys ,sealt ostis minu isa jellybeense ja mis olid väga head . See oli viie korruseline ja kui olime viiendal korrusel , siis tulid mingid ülikondades mehed ja naised , kes vaatasid umbes kuue aastast last ja tegid pilti . Neil olid ka rinnus selle poisi märgid , kus oli see sama poiss peal . Mulle meeldis väga Londonis saime sõita ka metrooga , kus oli lahe . Tulin tagasi

No comments:

Post a Comment