Friday, September 10, 2010

minu suvi

Minu suvi algas sellega , et läksin Pärnu oma vanaema juurde . Seal olin umbes kaks nädalat ja tulin Tallinna tagasi . Siis tuli külla mulle mu Inglismaa tädi Anni . Me olime niikaua seal kui ta ära läks ja ta lubas jaanipäevaks tagasi tulla .Seni olin kodus ja hängisin koos oma sõpradega .Jaanipäeval olin koos isa poolse suguvõsaga Laekveres , kus me mängisime mänge , võitsime auhindu ja käisime Äntus ujumas .Äntu on üks tiik , mis on umbes 4 m sügav ja seal all elavad krabid . Käime seal tihti ujumas. Mul oli väga äge jaanipäev ja edasi sealt oli mu vaheaeg igav . Kuid kui august jõudis kohale läksin ma terve suguvõsaga Rootsi . Seal käisime poodides ja Pipimaal  , sest meil oli kaasa palju väikseid lapsi kes tahtsid minna . Minu vanaema tahtis teha veel lastelaagri teha , kuid ta jäi haigeks . Sellepärast läksin ma tagasi Pärnu , kus ma sain teada , et mu jänes oli suremas ja järgmisel päeval teda enam ei olnud . Selline oligi minu suve vaheaeg .

3 comments:

  1. Arvutikirja reegel on, et tühik pannakse pärast kirjavahemärki, mitte kunagi enne. Vaata tekst üle ja paranda vead.

    ReplyDelete